Karrier

Adminisztrátor (beszerzési területre)

Főbb feladatok

  • Beszállítói alapanyag rendelések összegyűjtése, a rendelések, előrejelzések kiadása
  • Bejövő és kimenő alapanyag számlák teljes körű ügykezelése, rendszerben való rögzítése és nyilvántartása
  • Beszállítók adatainak rögzítése és folyamatos karbantartása
  • Az alapanyag beszállításhoz kapcsolódó dokumentációk kezelése
  • EKAER számokkal kapcsolatos ügyintézés
  • Szerszám javításokkal kapcsolatos költség jóváhagyások, rendelések kiadása, számlák ügyintézése
  • Riportok elkészítése

Munkakör betöltésének feltételei

  • Középfokú végzettség
  • 1-2 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Felhasználó szintű MS Office ismerete

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Termelő vállalatnál szerzett tapasztalat

Állás adatai

Állás azonosító: 918
Pozíció pontos megnevezés: Adminisztrátor (beszerzési területre)
Munkavégzés helye: Esztergom
Szakterület: Adminisztráció
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidő (8 óra)