Az idén negyedik alkalommal rendezték meg a DoingGood - CSR Awardot, amellyel szeretnék felhívni a figyelmet a társadalmi felelősségvállalás jelentőségére. Évről évre fontos cél az is, hogy a vállalatok megoszthassák egymással a CSR-kampányaik tapasztalatait és a legjobb gyakorlataikat, ezáltal inspirálva egymást egy társadalmilag tudatos működésre. A döntőbe összesen 27 pályamunka érkezett, a zsűri közülük választotta ki a győzteseket, illetve azokat, akik okleveles elismerésben részesültek.
A Vállalati ügyek - Szervezetfejlesztés és a munkavállalókat érintő fejlesztések kategória győztese a „Suzuki Egészségút - az érezhető törődés” programja lett. A Magyar Suzuki ezzel újabb elismerést érdemelt ki az egészségügyi programjával, amely középpontjában az esztergomi gyártóvállalat munkatársai állnak.
Az Egészségútról itt írtunk bővebben.